Huhuu, kuuleeko kukaan? Brändikonsultti? Imagonikkari? Muotoilija? Maailmassa on yksi tuote, joka kaipaa teitä kipeästi. Suorastaan palavasti. Nimittäin sammutuspeite.
Sammutuspeitteen rinnalla muiden kapineiden imago-ongelmat kalpenevat. Tämä hengenpelastaja ja hyvis on pakattu niin rumaan pakettiin, että itkettää.
Jokainen tietää, että sellainen pitäisi roikkua käden ulottuvilla, mieluiten keittiön seinällä. Mutta kuka haluaa kotiaan ankeuttamaan ruman, vaarasta muistuttavan lötkylän? Kalliskin se on, joten kaupassa ostopäätös on katkera. Shoppailun riemua riittää yhtä paljon kuin juurihoidossa.
Punaista ja vaaraa huutava ulkonäkö on taatusti tehokas ja puolustaa paikkaansa tiloissa, joita käyttää suuri määrä ihmisiä. Mutta kun on ne koditkin – miksei niitä varten voitaisi valmistaa vähän lempeämpää mallia? Eri väreissä? Kauniimmilla käyttöohjeilla?
Sammutuspeitteen tehokin siitä paranisi. Nätimmän version kun voisi ripustaa siivouskaapin sisustan sijaan ihan näkyville.